Service van KeukenFavoriet

Service van KeukenFavoriet

Bij Keukenfavoriet zijn wij ons bewust van de turbulente markt waarin we leven, en door internet is alles transparanter geworden. Om onze service hoog te houden werken wij persoonlijk en geven de keuken na aankoop niet door aan een binnendienst maar begeleiden u persoonlijk naar de plaatsing en afhandeling van de keuken. Eventuele service wordt direct besproken en verwerkt. Bij levering magazijn zullen wij proberen dit snel te plannen zodat de service tijd beperkt blijft. Regelmatig krijgen wij de opmerking dat er veel fout gaat in keukenland en hoe wij hiermee omgaan.

Wij leveren alles netjes af

Door een korte lijn met u te houden beperken wij de aantal fouten omdat iedere verkoper het contact houd over de verkochte keuken. Een keuken gaat voordat deze is afgeleverd of geplaatst door meer dan 20 handen, van de verkoop tot de bestelling van productie tot plaatsing op weg naar uw keukenruimte kan natuurlijk altijd iets fout gaan, wij van Keukenfavoriet proberen dit zoveel mogelijk te bepreken en waar het dan toch niet helemaal goed gaat zorgen wij voor passende oplossingen.

Alles voor een tevreden klant

Wij zullen altijd een keuken verwerken met de achterliggende gedachte dat u de beste reclame bent als wij het goed hebben gedaan. Wij hebben inmiddels al zoveel ervaring dat hier onze eerste winst ligt. Iedereen die op zoek is naar een keuken en die u positief heeft horen spreken over ons bedrijf, wordt nieuwsgierig om bij ons in ieder geval een offerte te laten maken. Kijk! en dat is de winst die wij behalen als wij er alles aan doen het bij u goed te laten verlopen, minder kosten aan reclame, goede recensies van een klant die vindt dat wij dit echt verdienen en meer en meer mensen die positief over onze resultaten spreken met de ondersteuning van een sterke website is het succes van ieder bedrijf, ook die van Keukenfavoriet.